onsdag 12. desember 2012

Oppdatering selg 500 ting

For en stund siden skrev jeg om utfordringen 'selg 500 ting'... tenkte det var på tide med en liten oppdatering på hvordan det har gått.

Utfordringen har ikke blitt prioritert like mye som jeg skulle ønske. Vi sitter fremdeles inne med mange ting vi ikke trenger. Salg av klær, smykker og lignende har dabbet veldig av, men har alt solgt mye av det jeg ønsket å kvitte meg med, som ikke regnes med i denne omgang.

Foreløpig liste:
1. Armbånd
2. Smykke
3. En 3 seter sofa
4. En 2 seter sofa

Sofaene solgte jeg for 1100kr mer enn jeg kjøpte dem for, så er ganske fornøyd til tross for at jeg ikke har fått solgt så mye som jeg skulle ønske.

Får se hvordan det går videre. Kommer nok ikke til å prioritere utfordringen nå i juletiden... men til nyttår får jeg gjøre en liten innsats på denne fronten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar