tirsdag 29. oktober 2013

Anbefaling: oppussingseventyr med drill og design

I dag har jeg lyst til å anbefale en helt fantastisk blogg jeg kom over her om dagen! Den heter Drill & Design og er slik blogg-forfatteren forklarer det "en visuell dagbok for interiør- og designglad Oslobasert interaksjonsdesigner med forkjærlighet for DIY-prosjekter".

Kult å se at ei design interessert dame kaster seg over verktøykassa og får det til! Rive ned hyller med brekkjern, pusse ned gulv, tapetsere vegger... her er det ingen hindringer, bare utfordringer som tas med storm. Slikt pågangsmot er noe jeg synes er flott og inspirerende.

Jeg liker spesielt godt blogg-serien hennes "sjel kan du lage sjæl -en treroms blir ny". Her følger man bloggeren rom for rom, der oppussing står for tur:
Det samme gjelder "Oppussing av en ettroms på studentbudsjett" der bloggeren viser hvordan 40.000,- og en del elbow grease blir til en “ny” leilighet og hva hun lærte i prosessen.

Håper dere liker denne bloggen like mye som meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar