søndag 18. november 2012

Gjør det selv: gjenbruk av gamle bøker og noe nytt på veggen


Som dere ser er jeg godt i gang med prosjektet mitt med gjenbruk av gamle bøker. Rev ut noen sider fra en gammel bok, laget noen enkle skisser med blyant på dem og tegnet over med en svart penn etterpå. Er kjempe fornøyd med resultatet så langt! 

Er ikke helt ferdig enda. Planen er å ha seks slike hengende i en gruppe ved lesekroken. Jeg er veldig glad i å tegne... men hvis du ikke er det kan du fremdeles lage noe slikt som dette. Finn frem noen gamle boksider og legg dem som ark i printeren. Søk opp noen svarte silhuett bilder på nettet og print ut :)

Hva synes dere?

4 kommentarer:

  1. Dette ble jo kjempefint,,kreativt og stilig,,
    Ha en fin kveld, Marit.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar, Marit :)
      Er veldig fornøyd selv, hehe. Kommer til å dele det ferdige resultatet når alle bildene er på plass.

      Ha en fin kveld videre!

      Slett
    2. De var veldig flotte! Du er virkelig flink til å tegne!

      Slett
  2. Leve enkelt: Tusen takk! Syns du virkelig det? Nå ble jeg glad :) Har alltid vært veldig glad i å tegne, men det har vel blitt lagt litt på hylla de siste årene... tror jeg må begynne igjen og friske opp litt ;) Dette var jo en fin øvelse, hehe.

    SvarSlett